Help Desk/ Service Desk

zjedź niżej

Help Desk i Service Desk to część organizacji odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania. Kontraktorzy DCG są pojedynczym punktem kontaktu, bezpośrednio rozwiązują problemy użytkowników wewnętrznych czy klientów. Do obowiązków naszych specjalistów należy między innymi: współpraca z pracownikami firmy, przyjmowanie różnego rodzaju zapytań od użytkowników oraz raportów o wadach, klasyfikacja zgłoszeń, informowanie oraz wspieranie użytkowników w przypadku awarii systemu, szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów, a także powadzenie dziennika błędów, współpraca z kolejnymi liniami wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów oraz dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług. Nasi specjaliści mają dobrą praktyczną znajomość systemów Windows i Linux.

 

Posiadają również umiejętności budowy i administracji sieciami LAN, WAN. Wielu z nich również posiada doświadczenie z SQL, doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych. Naszych konsultantów cechuje również uprzejmość, pełen profesjonalizm, komunikatywność, rzetelność oraz otwartość. Wsparcie świadczone w obcych językach to również jeden z naszych atutów.

Opis kompetencji

Case study

Zobacz wszystkie

Sprawdź

USŁUGI

Kluczowe dla nas jest wyjście naprzeciw potrzebom biznesowym uzbrojeni w konkretne kompetencje. Chcemy realizować i realizujemy nawet najtrudniejsze wyzwania z obszaru IT. Nasi konsultanci, pracownicy czy kontraktorzy wyspecjalizowani są w wielu obszarach. Jednym z nich jest Help Desk/Service Desk. Sprawdź w jakich modelach możemy współpracować w tym obszarze.

poprzednia kompetencja
następna kompetencja

Dane spółki: DCG Sp. z o.o., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0001067305

Obserwuj nas:
UE