Client Support Engineer Level 1

Stanowisko: Client Support Engineer Level 1

Miejsce pracy: Gdańsk - zdalnie do odwołania

Data dodania: 14.01.2021

Diverse CG jest nowoczesną firmą technologiczną, gromadzącą w swoich szeregach profesjonalistów powiązanych z IT. W związku z ciągłym rozwojem i dużą ilością projektów rekrutacyjnych, jakie prowadzimy dla naszych Partnerów, szukamy osoby na stanowisko:

Client Support Engineer Level 1

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie klientów w obszarze IT (praca na stanowisku pierwszej linii wsparcia)
  • Wspieranie i monitorowanie infrastruktury klientów: VM’s, Databases, Backups, Storages, Windows, Linux
  • Rozwiązywanie bieżących problemów
  • Współpraca z wewnętrznymi działami, współpraca z 2 i 3 linią wsparcia

 

Wymagania:

  • Minimum rok doświadczenia na stanowisku IT Helpdesk
  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży IT
  • Znajomość: Windows Server, MS Exchange, MS SQL
  • Wiedza z zakresu: VMware, Hyper-V, Oracle
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Gotowość do pracy zmianowej

Przed wyslaniem CV/dokumentów aplikacyjnych, uprzejmie prosimy kandydatów o zapoznanie się z klauzulą informacyjną.

Po zapoznaniu się z klauzulą informacyjną podaną przez Administratora Danych dobrowolnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb procesu tej rekrutacji oraz dla realizacji przyszłych projektów rekrutacyjnych.

Agencja doradztwa personalnego (nr licencji 4642)

Dane spółki: Diverse CG Sp. z o.o. Sp.k., ul. Towarowa 28, 00-839 Warszawa                                                     

REGON: 141316780

NIP: 5222877930

KRS: 0000733458

Obserwuj nas: